زمان جاري : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 1:01 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
استخر آماده یا پیش ساخته + معرفی یک شرکت معتبر
تعداد بازديد : 953
mitra
آفلاين

ارسال‌ها : 4
عضويت: 6 /5 /1399
استخر آماده یا پیش ساخته + معرفی یک شرکت معتبر

استخر آماده یا استخر پیش ساخته امروزه به یکی از محبوب ترین استخرها تبدیل شده اند. اکثر کسانی که در ایران باغ یا ویلا دارند، تمایل دارند که یک استخر شنا داشته باشند.

استخرهای شنا باعث می شوند که یک ملک شما بسیار لوکس و جذاب به نظر برسد. استخرهای آماده و یا پیش ساخته از فایبرگلاس ساخته می شوند. آن چیزی که فایبرگلاس را ویژه می کند، کاربرد رزین یا چسب در در ساخت آن است. در ادامه به طور کامل در این مورد توضیح می دهیم و شرکت آبی سازه را به شما معرفی می کنیم که می توانید یک استخر آماده با کیفیت و قیمت مناسب از آن سفارش دهید.


مزیت های استخر آماده

استخرهای آماده فایبرگلاس مزیت های واقعا زیادی دارند. یکی از مهمترین مزیت های آن که برای همه نیز اهمیت دارد، قمیت مناسب آن است. همه دوست دارند که با کمترین هزینه استخر خود را راه اندازی کنند. به همین دلیل استخرهای آماده بهترین انتخاب برای آن ها می باشد.

مزیت دوم آن ها نصب و راه اندازی بسیار سریع آن ها می باشد که به دیگر مدل ها ارجحیت دارد. استخرهای آماده شرکت آبی سازه در کمتر از 10 روز نصب و راه اندازی می شوند. نصب سریعتر باعث می شود که هزینه کمتری نیز برای شما داشته باشد.

مزیت سوم نگهداری بسیار آسان استخرهای آماده است. استخرهای آماده چون از فایبرگلاس ساخته می شوند تمیز کردن آن ها بسیار ساده است و نیاز به هیچ ماده شوینده یا متخصص برای این کار ندارید.

مزیت چهارم ماندگاری بسیار زیاد آن ها است. اگر یک استخر آماده فایبرگلاس را به خوبی مراقبت کنید می تواند تا بیش از سی سال نیز عمر کند. شرکت های معتبر مانند آبی سازه به شما ضمانت نامه می دهند که باعث می شود نگرانی نداشته باشید.


کاربردهای استخرهای آماده

از استخرهای آماده می توانید برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. استخر آماده را می توانید روی پشت بام نصب کنید و یک استخر لوکس و جذاب با چشم انداز بی نظیر روی سقف ویلا یا ساختمان خود داشته باشید.

استخر آماده برای باغ از دیگر کاربردهای آن می باشد. امروز در باغ ویلاها استخرها بسیار زیاد شده است. استخر آماده برای باغ می تواند بسیار سریع و آسان نصب و راه اندازی شود.

استخر آماده برای هتل ها و مجتمع های تجاری نیز قابل استفاده هستند. در واقع استخرهای آماده در هر شرایطی قابل نصب و راه اندازی هستند.


مشکل استخرهای آماده

یکی از مشکلاتی که در شرکت های تولید کننده استخرهای آماده مشاهده می شود، محدود بودن طرح است. در واقع مشتریان نمی توانند طرح های سفارشی داشته باشند. ما برای حل این مشکل شرکت آبی سازه یا abisazeh را به شما معرفی می کنیم.


شرکت آبی سازه

شرکت آبی سازه از جمله شرکت های است که به شما امکان انتخاب طرح سفارشی را می دهد. در واقع هم می توانید از قالب های آماده سفارش دهید و هم طرح های اختصاصی خود را داشته باشید. استخرهای آماده شرکت آبی سازه دارای ضمانت های طولانی هستند و این باعث می شود که خیالتان راحت باشد.

انتخاب یک شرکت معتبر برای ساخت و راه اندازی استخر بسیار مهم است. اگر شرکتی که انتخاب می کنید سابقه خوب و نمونه کارهای موفق داشته باشد می تواند برای شما دلگرم کننده باشد. شرکت آبی سازه از جمله شرکت هایی می باشد که نمونه کارهای بسیار زیاد در کشور اجرا کرده است. برای دیدن نمونه کار و اطلاعات بیشتر می توانید با سایت شرکت آبی سازه مراجعه کنید. کلمه آبی سازه یا abisazeh را در گوگل سرچ کنید.

سه شنبه 08 فروردین 1402 - 14:19
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****